Pero no es el uso o el desuso el que mata al deseo. Se puede ansiar el ansia. Quizás es la costumbre al desuso la verdadera criminal. Y contra la costumbre, acción. Que la indiferencia es la que permite al hábito diluir la pasión y matarla. ¡Contra la indiferencia Ce, poesía!
I lost track of coherence a while ago. Now I can just hope that my randomness will not be too annoying. You can follow it in two blogs: You will find a mixture of frustrated poetry and well intended mini pieces of art at "Partición de la Unidad" which may bring at least a smile. Or a thought!
At "Big steps with smell of dust" you will follow me in Kenya. It has been a year of organising, cake baking, soap making, tube collects... and time has come to visit and experience the dusty beautiful country.
1 comentario:
Pero no es el uso o el desuso el que mata al deseo. Se puede ansiar el ansia. Quizás es la costumbre al desuso la verdadera criminal.
Y contra la costumbre, acción. Que la indiferencia es la que permite al hábito diluir la pasión y matarla. ¡Contra la indiferencia Ce, poesía!
Publicar un comentario