lunes, 1 de noviembre de 2010

Un somriure amagat, ulls apagats de cansanci però lluents d'ilusió pel que potser vindrà. Paraules que lluiten per eixir però que fins i tot no calen.
Sóc a casa, mon pare és allà al fons de l'aeroport fart d'esperar-me. Però val la pena. Després com sempre la iaia, el berenar, la ullada al frigorífic per veure que a casa tot és com sempre. Un sopar junts fora, on siga, poder veure ma mare en front, mon pare al seu costat, mon germà al meu... I això, només això, sense res més que l'envolte, em fa tan feliç...
M'estime el meu lloc al món, m'estime la meua familia allà i un poc de temps per respirar profund i pensar que sí, que sóc a casa amb els meus.
Retrobar els amics. Les paraules d'uns quants que et sorprenen amb la seua estima, l'emoció que tot és igual després d'un temps. I per què no hauria de ser-ho? Hi és també la ignoràcia d'altres, que un cop et van estimar des de tan endins i que ara ni tan sols l'abraçada per acomiadar-te te la fan amb amor. És el món així, amb gent que ve i se'n va, ple d'emocions que t'omplin i fan relliscar una llàgrima quan t'alces i penses que fins i tot ets feliç. Tu ho has intentat.
Acceptes i estimes, mires endavant i endarrere amb el somriure de sempre, amb les mans i el cor diposats, i a vegades... ens en sortim.

3 comentarios:

Coconcoski dijo...

Shilia voy a necesitar un traductoooooor

Anónimo dijo...

Realment si que hi ha moments en que et sents invaits per una plenitud immensa!

Els retorns a casa són increibles...tronar a olorar, veure, escoltar i saborejar totes aquelles coses que durant tant de temps van estar presents a la nostra vida però que ara hi són amb menys frequencia!

Salut shilia!

Shilia dijo...

Retornar, sempre hem de retornar, no al passat, sino als records que fan d'ell una imatge viva en nosaltres. Que millor que tornat als nostres arrels... Per això som el que som... com som